Často kladené dotazy

Pokud mi zboží nebude vyhovovat, mohu jej vyměnit?

Ano, garantujeme Vám výměnu, vrácení peněz nebo si můžete vybrat cokoliv jiného z naší nabídky do 14 dní od doručení zboží.

Zasíláte zboží i na Slovensko?

Ano, rádi Vám zašleme cokoliv na Slovensko i do ostatních zemí EU.

Doprava a převzetí zboží

Zásilky vozíme vlastní dopravou, případně využíváme balíkovou přeprava PPL, DPD, Zásilkovna, WEDO, nebo velkoobjemovou přepravu TopTrans.

Spolehlivé doručení uvedenými společnostmi, kurýr Vám předem zavolá a domluví si s Vámi přesný čas doručení zásilky. Doručení zásilky probíhá na Vámi zvolené adrese.

Osobní odběr

Zboží si můžete vyzvednout osobně na naší adrese U Dubu 868/26, 669 04 Znojmo-Přímětice. Při výběru tohoto způsobu dodání Vás budeme kontaktovat pro potvrzení termínu převzetí. Pro více informací nebo upřesnění termínu prosím volejte 602 542 529.

Způsob platby

Bankovní převod, platba online nebo odložená platba.

Za zboží zaplatíte předem z bankovního účtu, online platební bránou Pays.cz, nebo s odloženou platbu o 30 dní PlatímPak od Raiffeisenbank. Po dokončení objednávky Vám na e-mail odešleme instrukce pro úspěšné provedení platby, případně budete přesměrováni rovnou na platební bránu. Při převzetí zásilky nic neplatíte.

  • Cena: Zdarma

Dodací lhůty a dostupnost zboží

Dostupnost zboží

  • Skladem“ – zboží je v našem externím skladu nebo v centrálním skladu v Německu a bude předáno dopravci zpravidla do 7-20 pracovních dnů.
  • ,,Na objednávku“ – zboží je ve výrobě a čekáme na naskladnění na centrální sklad
  • „Není skladem“ – zboží již není dostupné a nebude v nejbližší době k dispozici.

Dodací lhůta

Dodací lhůta u zboží skladem je po ČR 1-4 týdny od přijetí platby. U zboží na objednávku je doba individuální dle dostupnosti u výrobce. Neustále optimalizujeme naše interní procesy a dobu dodání zkracujeme.